I dag har det regnat ute!



Har hunnit med det jag skulle och har funderat lite mer vad jag ska packa med mig i klädväg. När vi nu snart åker.


Jag brydde mig inte om att gå och lägga mig i dag utan ska gå till sängs tidigare ikväll och förhoppningsvis sova då.
 

Sonen är och praktiserar på ett hunddagis och det passar honom bra. Men denna gången hade dem ingen  jack russel där. Där var en i höstas men den fick sluta ett tag efter sonen slutat. Se russlar är lite speciella hundar och kräver en viss sorts ägare. När sonen hade honom på hunddagiset så funkade han jättebra eftersom sonen vet hur man ska handskas med dessa underbara hundar.


Jag har inte fått mitt beställda hundbilbälte än och börjar bli lite rädd att jag inte hinner få det innan vi åker. Det skulle vara snopet och få det efter vi åkt iväg. I så fall får jag väl köpa ett annat i djuraffären så lille Fingal får åka som han vill en gång.


Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram



Kommentarer
Postat av: Angelika

Så gott att läsa om din förväntan på eran resa till klimpfjäll. Det är nästan så jag blir sugen på att åka uppåt. Ha det gott och tack för alla goa kommentarer på min sida.Idag fick jag ett återbud efter ett allvarligt sjukdomsfall(hjärtat) i en fam tråkigt men nu har jag 3 valpar kvar igen upp och ner men vi ska nog hitta bra hem till dessa små goa iallafall Är otroligt sugen på en valp själv också vi får se. HIhIHi Kram Angelika

2009-05-04 @ 17:42:00
URL: http://fridsborgsjackrussells.doggyblogg.se
Postat av: Anonym

Hejsan vännen!

Hoppas att hundbilbältet hinner komma innan ni åker. Vi blir borta ungefär vid samma tillfälle sen:)

Må gott och ha en bra kväll!

Kram Johanna

2009-05-04 @ 19:01:38
Postat av: Marina

Kikar in och önskar dej godnatt vännen...e så trött att jag håller på stupar...kram

2009-05-04 @ 22:19:48
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: leila

Hoppas att ditt bälte , eller Fingals bälte hinner komma. Jag har alltid gillat Jack Russel hundar men tror inte att jag klarar av en sån liten tuff krabat :) Ha det gott och jag hoppas att du får sova gott inatt/ kram kram

2009-05-04 @ 22:46:03
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0