God morgon vänner!




Om en vecka idag är vi iväg. Tänk vad tiden går fort fram till resan men jisses vilken resfeber jag börjar få. Något hundbilbälte till Fingal har vi inte fått än. Hinner jag inte få det innan vi  åker så köper jag ett i djuraffären här hemma.
Fingals resväska har börjats packa och det är sonen som ska packa den. Fär en liten russelpojke behöver också en resväska så han får med sig allt godis och mat han vill ha och så får vi inte glömma leksaker och tuggben.


Gubben har fått ut sin försäkring från AGB utbetald i alla fall. Det funkade i alla fall. Får se hur det går med hans första utbetalning av akassan om det ska bli en massa strul med den. Dagligen läser man ju om folk i tidningarna som får vänta på sin akassa.
 


I går kväll så ösregnade det ute det var så mysigt att lägga sig och sova. Skönt att få ligga varmt och gott och slippa vara ute i regnet.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner och sköt om er. Ha en fortsatt trevlig dag.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0