God morgon vänner!




I går när vi satte och tittade i almackan så såg vi att vi hade planerat fel på dagarna. Vi skulle ju hyra stugan i en vecka men upptäckte att vi skulle åka hem på sjunde dagen. Så nu åker vi hem den 27/5 istället. Jag vet inte hur vi har tänkt när vi tittat i almanackan och gjorde planerna för att när vi skulle åka hem.

Idag är det grått och trist ute och vad jag saknar det fina vädret vi hade innan med sol och lagom varmt ute. Något hundbilbälte har vi inte fått än och jag börjar tro att det inte kommer något.

Gubben hade tur igår. Han är ju med och svarar på frågor som olika användarpaneler på nätet skickar till honom. Han brukar ju aldrig vinna något men han vann ett presentkort på 1000 kronor på McDonalds. Passar ju väldigt bra nu så nu har vi fri mat när vi kör fram och tillbaka till Klimpfjäll. Det är bara en gång på hela vägen som vi inte äter på McDonalds och det är när vi kör upp. För då stannar vi vid Sibylla i Brunflo för att äta. Deras pastasallad är jättegod och både dottern och jag äter den. Sonen och gubben brukar äta pizza.

Idag ska vi ha potatis och lax till middag för vi längtar så efter det. Annars vet jag inte vad som händer idag.

Nu ska jag in och läsa hos er och sköt om er vänner. Ha en fortsatt bra dag.

Kram



Kommentarer
Postat av: sussi

Godmorgon vad kul att du gillade min bok =)Hopp o förtroende handlar om min uppväxt som vart jätte jobbig på många sätt..Den är skrivet från djupet av mitt hjärta mycket tankar och känslor i olika situationer..Dom som läst den säger att den är stark och berörande..

Jag vet inte själv men det kändes skönt att skriva den för aatt tömma min ryggsäck och även dela med mig ha en fin dag kram

2009-05-09 @ 09:06:01
URL: http://superwoman.bloggspace.se/
Postat av: Monica

Tack för det och jag önskar dig också en bra lördag!



Kramar!

2009-05-09 @ 09:46:14
URL: http://locknetoka.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



God middag ni har idag, vi blev bjudna på det innan idag, mycket gott:) Nu ska vi snart iväg igen till mina föräldrar se vad de bjuder på, skönt att slippa fixa med mat själv. En hel dag vi bara åker runt och blir serverade, härligt!

Ha en trevlig lördag.

Kram Johanna

2009-05-09 @ 16:59:03
Postat av: sussi

Godmorgon min vän kikar in o önskar dig en fin dag kram sussi

2009-05-10 @ 12:27:41
URL: http://superwoman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0