God morgon vänner!




Handlandet i går på coop tog tid för det var så mycket folk där. Jag vill ju inte stressa för då mår jag inte bra. Jag var så trött när jag kom hem igår så att jag inte ens orkade gå ut på internet. Då är jag trött men ska nu försöka vila mera inför resan. Så nu kommer jag bara att vara ute på nätet en gång om dagen och resten av dagen vila och samla krafter. Jag har inte så mycket ork och kraft eftersom hjärtat inte funkar som det ska. Så nu måste jag försöka samla ihop lite extra krafter inför resan.


Ute är det grått och trist. Jag saknar det fina vädret vi hade innan då det var skönt att vara ute i solen. Men jag vet varför det dåliga vädret har kommit. Jag klippte håret på gubben i måndags för han bad mig. Efter det blir det alltid dåligt väder några veckor. Jag skulle ha väntat och klippa honom efter vi hade kommit hem ifrån Klimpfjäll.


Idag ska jag inte göra något särskilt förutom mitt pass på orbitreken. Jag har blivit beroende av den maskinen nu och som tur är så är det inte farligt.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt bra dag.

Kram ♥



Kommentarer
Postat av: sussi

Godmorgon ja det gör du rätt i att vila och samla kraft inför resan kram sussi

2009-05-08 @ 09:23:01
URL: http://superwoman.bloggspace.se/
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!

Haha. är det därför vi fått så dåligt väder? Och vad det dåliga vädret har spridit sig då. Ända ner till oss;)

Samla så mycket krafter du bara kan inför resan nu, inte länge kvar tills ni åker!!

Kram Johanna

2009-05-08 @ 13:26:18
Postat av: Monica

Absolut! Vila och samla på krafterna inför Klimpfjäll.

Självklart ska du se upp lite mer i influensatider, du tillhör ju riskgrupperna!

Men det jag ville komma fram till är att det blev så stort just med "svininfluensa". Och det verkade som om halva världens befolkning skulle stryka med kanske fler. Men symtomen är ju som vid en "vanlig" influensa, sjukdomsförloppet som vid en vanlig influensa. Men i stället för att bara skriva att i Mexico har flera insjuknat i influensa. Så skrivs det med STORA svarta bokstäver att Mexico har "svininfluensan" och att si och så många är sjuka, vilket när man jämför är en fis i rymden mot antal männsikor som bor i Mexico! Och så just risken att man kan DÖ!!! Ja, visst men det kan vi ju av de influenser som härjar här också!

Och det är medias fel att det folk blir alldeles hysterisk. Och det värsta är att jag tror att om det verkligen skulle hända något fruktansvärt så kommer ingen att tro på det.

"Vargen kommer", som de så fint benämner detta fenomen med!



Jaja, vi får hoppas att pandemierna uteblir, vad det än gäller för sjuka! Och att vi använder vårat eget förnuft när vi läser vissa saker som skrivs.



Kramar

2009-05-08 @ 13:29:30
URL: http://locknetoka.blogspot.com
Postat av: Angelika

Aha är det ditt fel att vädret har blivit sämre. Hm jag kan nog leva med det nu när jag vet att det är du. Du gör helt rätt som vilar inför Klimpfjäll. Tänk hur skönt det ska bli sussa sött och kram den Goa Fingal

Angelika o hundarna ( hm menade små monstrena

2009-05-08 @ 21:51:08
URL: http://fridsborgsjackrussells.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0