God morgon vänner!

,


Var så trött i går eftermiddag att jag inte orkade sitta vid datorn. Jag satt istället framför tv:n och halvsov. Idag ska vi iväg och handla på förmiddagen och gubben ska in till arbetsförmedlingen ett tag. Hoppas att det inte är så mycket folk inne på coop idag utan att handlingen går snabbt.


Idag verkar det bli en bättre dag ute i alla fall för det stormar inte och regnar småspik som det gjorde igår. Vilket oväder det var igår det var så att man inte ville gå ut.  Idag skiner solen ute.


Jag har ännu inte fått mitt hundbilbälte som jag beställde över nätet så jag mailade dem igår. Dem hade skickat det i förra veckan och ändå har jag inte fått det. Bara det inte har kommit bort på posten. Har vi inte fått det på måndagen innan vi åker så går jag in på djuraffären och köper ett annat till Fingal. Har han blivit lovad att få ligga jämte lillmatte och lillhusse på resan upp till Klimpfjäll så ska han få göra det. Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi åker och tiden verkar går fort nu. Har börjat planera för lite kläder jag ska ha med mig inför resan. Ska ju planera för vad dottern ska ha med sig också. Hjärnan börjar gå på högvarv nu och resfebern har kommit.


Nu ska jag in och läsa hos er vänner och sköt om er. Ha en fortsatt bra dag.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Monica

Den är verkligen supergod, pastasalladen på Sibylla i Brunflo! Har ätit den många gånger!



Kramar!

2009-05-07 @ 09:02:39
URL: http://locknetoka.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!

Här regnar och blåser det, skönt att vara inne.

Nu är det verkligen nära tills ni åker. Hur länge blir ni borta?

Ha en bra dag och må så gott.

Kram Johanna

2009-05-07 @ 10:49:32
Postat av: leila

Kikar in och önskar dig en god nattsömn sen när du lagt dig. kram kram

2009-05-07 @ 21:41:52
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0