God morgon vänner!





I natt har det varit lugnt ute så att jag fick sova hela natten. Så idag känner jag mig piggare. Men vilken resfeber jag har börjat få nu. Vi ska ju vara ute mycket på vägarna och jag är rädd för att möta någon bildrulle.

Idag regnar det och blåser ute men det behövs för vi har haft det så torrt i markerna. Sonen tog bussen till hunddagiset idag annars brukar han cykla dit. Men så kul är det inte att cykla i ösregn.

Nu på förmiddagen ska jag baka nya muffins för ungarna och gubben åt upp mina i helgen. Fingal var ju också med och åt av dem. Jag hittade en sådan där bakplåt  för muffins som man sätter in direkt i ugnen. Jag gav 20 kronor för den på Lidl det tyckte jag var lagom pris.

Dem hade en 4 rums lägenhet till uthyrning i går i det bostadsområdet vi bor i. Men det gick fort för jag hann inte ens lägga in en intresseanmälan på den. Skulle göra det på morgonen nu och då var den redan borta. Nästa gång jag ser en så får jag lägga en anmälan direkt på den.

Nu ska jag in och läsa hos er och sköt om er. Ha en fortsatt bra dag.

Kram ♥





Kommentarer
Postat av: Marina

Gomorron vännen...e lite stressad idag så jag kikar in snabbt och önskar dej en riktigt fin dag...kram

2009-05-05 @ 09:26:28
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: leila

Jag skulle också vílja ha en sån där muffinsform men jag har tyckt de varit så dyra, ska kika på Lidl här. kram kram

ps, jag har resfeber jag med

2009-05-05 @ 23:21:03
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0