God morgon vänner!




Har sovit oroligt i natt för det var folk som skrek precis utanför fönstret i flera omgångar. När man bor på nedre plan så hörs det som om de stod i vår sängkammare och skrek Jag funderat på att köpa en huligantuta och ge tillbaka till gaphalsarna utanför.

Gubben min ska städa idag så får han lita att göra åtminstone för sysslolösheten den börjar bli riktigt jobbig nu för han.  Men jag förklarar för honom om ett par månader så är han anställd som dotterns personliga assistent och har ett jobb.

Idag ska jag inte göra något speciellt förutom mitt pass på orbitreken och damma här hemma.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt bra dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Alvalilly

God morgon!

Hihi! Jag skulle vilja vara en fluga på väggen om du skaffar en "huligan-tuta" och ge igen. Skulle vilja se deras reaktioner. :) Hoppas trots allt att du mår ok och kanske kan ta en liten tupplur vad det lider. Det är jobbigt att bli störd i nattsömnen. Dagen blir likson sönderhackad på något vis. Många kramar M

2009-05-04 @ 08:36:46
URL: http://alvalilly.bloggspace.se/
Postat av: Marina

Goddagens vännen....huligantuta!!! det har jag aldrig hört förut haha...du måste nog skaffa dej en sån så det blir lite ordning....önskar dej en riktigt fin andra halva av måndagen...kram

2009-05-04 @ 13:56:03
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0