Nu har solen tittat fram.





Nu har jag fått denna bloggen färdig. Så det är snart dags för att vila lite ifrån datorn.

Ska lägga mig i ett varmt bad med en massa skum och koppla av. Jag gillar att bada och där vi har bott innan har det inte funnits något badkar bara dusch. Tända lite doftljus och lite bra musik. Så är nästan att man somnar i badkaret. Tur att man har Fingal som livräddare. För han vaktar oss alltid när någon duschar eller badar.

Sköt om er vänner och ha en fortsatt bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ahha nu förstår jag varför din sida inte fungerat på någon dag. Först trodde jag det var alla grattis hälsningar som gjorde dig matt. Men detta var ju trevlig snyggt. Ha en bra dag. Angelika o busarna som växer som ogräs jusst nu.

2009-04-01 @ 11:52:48
URL: http://fridsborgskennel.bloggspace.se/
Postat av: Ann

Hejsan vännen

Välkommen till blogg.se

ha en toppen dag nu å ta hand om dej å de dina



Kramizz

Ann

2009-04-01 @ 12:12:32
URL: http://annn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Vännen!

Jag har mailat dig min adress nu.

Ha en bra dag!

Kram Johanna

2009-04-01 @ 12:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0