Idag har jag inte mått bra.




Har sovit dåligt dem senaste nätterna och då blir jag trött och hängig. Så idag har jag haft ont i huvudet hela dagen och är så trött. Hoppas att jag kan komma till ro i kväll och sova gott hela natten. För om tre veckor åker vi till Klimpfjäll och då måste jag vara piggare.

Idag har han på assistentbolaget ringt och pratat med oss om dotterns behov och vad det ska stå på hennes läkarintyg som läkaren ska skriva ut.

Idag är det sista dagen för gubben som anställd. Så idag har det kommit en massa papper från företaget som han ska skicka med till akassan. I morgon ska han till arbetsförmedlingen och anmäla sig. Jag ska följa med in till stan så ska jag passa på och göra lite ärenden.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram


Kommentarer
Postat av: mommi

Haj där.Hoppas allt e bra med dig och de dina. Nu e det väl en härlig årstid vi har,man var ju bra less på snön å kylan. HA de så gött. kramiz

2009-04-27 @ 16:36:19
URL: http://mommi.bloggspace.se
Postat av: Marina

Inte kul alls när man sovit dåligt...man behöver sova för att orka...vi får hoppas att sömnen blir bättre och efter resan till Klimpfjäll så hoppas jag att du har återhämtat dej...dej gör dej säkert gott att fara dit....önskar dej en fin kväll...kram

2009-04-27 @ 16:39:20
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



Ja den där hunden gör en alltid på bra humör. Även om man bara ser henne på bild!

Hoppas att du får sova bättre inatt så du känner dig piggare snart.

Nu soffan.



Må gott. Kram Johanna

2009-04-27 @ 18:42:03
Postat av: Monica

Hoppas du får sova bättre i natt så du mår som du ska i morgon.

Kramar!

2009-04-27 @ 19:25:47
URL: http://locknetoka.blogspot.com
Postat av: leila

Hoppas hoppas att du får sova ordentligt i natt. Jag är en sån där som sover dåligt i perioder och vet vad jobbigt det är då man fått för lite sömn. Kram kram

2009-04-27 @ 20:52:34
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0