Idag har det varit sommar ute!




Idag har det varit varmt och skönt ute. Nu kan man gå barbent igen och slippa strumpor. Visst är benen vita nu men det kommer färg på dem så småningom. Inga jackor behövdes heller när vi var iväg och handlade.  Hoppas att det blir lika varmt  till valborg nästa vecka.

Vad mycket folk det var ute och handlade idag. Ibland var det tom svårt att ta sig fram. Vi brukar ju åka tidigt på  morgonen men idag skulle vi ju uträtta lite andra ärenden innan så vi var inte och handlade förrän långt in på förmiddagen. Men nu är det gjort. På coop fick man köpa max 2 förpackningar med jorggubbar för 10 kr stycket. Utländska brukar ju inte vara lika goda som dem svenska. Men dem här var väldigt goda. Så vi har redan ätit upp en förpackning och Fingal gillar också jorgubbar. Den hunden han äter allt.

Assistansbolaget har mailat nu och med största sannolikhet kommer dottern har rätt till en personlig assistent. Så nu ska assistansbolaget gå vidare med ansökan. Vi ska bara fixa ett nytt läkarintyg. Så alla våra planer kommer att gå i lås. Det känns härligt att veta och det bästa av allt dottern flyttar hem igen.

Min önskan om en jack russel valp nästa sommer kommer allt närmare. Nu hoppas jag att bloggvännen Angelika
har en valpkull nästa sommar.Min högsta önskan är en raggig kortbent jack russel.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram




Kommentarer
Postat av: Marina

Jösses...äter Fingal till och med jordgubbar??? helt otroligt...Albin e så rädd för mat så man får truga i han med lock och pock....önskar dej en fin kväll...må så gott...kram

2009-04-24 @ 17:00:36
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



Ja visst har det varit underbart väder idag, lite synd att man ha varit inlåst, satt ju i skolan på min lediga dag sen hade jag annat att plugga när jag kom hem.

Ha en riktigt bra kväll=)

Kram Johanna

2009-04-24 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0