Idag är jag trött!





Det blev inte mycket sömn i natt så jag är trött idag. Gubben var och sprang på toaletten hela natten. Så varje gång han var uppe så vaknade jag. Men ännu så länge verkar det som om både sonen och jag har klarat oss.

Så här händer inte så mycket idag.

Men ute är det fint vårväder och det känns härligt. Fick en liten promenad till affären för att köpa mer blåbärsoppa och franskbröd. Killen som står i affären skrattade idag när jag var och hämtade dagens ranson.

Har hunnit med ett motionspass på orbitreken i alla fall. Har blivit efter i träningen. Har inte orkat med det också när det finns så mycket att göra hemma. Hoppas att jag ska orka med passen nu och inte förslappas igen.

Sonen är snäll och hjälper till med Fingal nu lite extra när gubben inte kan gå ut med honom. Jag går gärna inte ut med hund och kryckor om jag behöver. Det är så jobbigt. Jag kommer ihåg hur det var när jag hade Konrad och ramlade på en isfläck och slog sönder ryggen. Flera kotor sprack och vad jag hade ont i ryggen då när jag rörde mig. Det var inte kul att rasta hund och samtidigt ha kryckor.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt bra dag.

Kram





Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad fint du har gjort på bloggen...nej kryckor och hund är ingen bra kombination...snällt att sonen hjälper till...må så gott...kram vännen

2009-04-15 @ 13:42:49
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Hej vännen!



Va fint du har fått det här inne nu:) Jag förstörde min gamla design på min blogg som jag hade här förr, är inne på den och läser ibland.

Bra att sonen kan avlasta lite och hjälpa till. Och mötet gick som vanligt hur bra som helst, väntar som en tok till nästa nu:)

Ha det bra! Många kramar från Johanna.

2009-04-15 @ 14:14:15
URL: http://jmf82.bloggspace.se
Postat av: Alvalilly

Oj vad fint du har det här på din blogg. :) Hoppas att ni snart är krya och kan återgå till vardagen.Många långa kramar från M

2009-04-15 @ 14:26:47
URL: http://alvalilly.bloggspace.se
Postat av: Monica

Vad har jag missat? Varför har du kryckor?

Ja, jag förstår ju att det är svårt att rasta hunden med dessa. Och har man ramlat en gång så blir man gärna lite extra osäker.



Kramar.

2009-04-15 @ 16:11:34
URL: http://locknetoka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0