God morgon vänner



Har sovit så gott i natt. Jag känner mig pigg och glad. När dem andra åt frukost så körde jag ett pass på min träningsmaskin. Mitt hjärta mår mycket bättre nu efter detta pass. Innan har jag varit ute på långpromenader med vovven men efter problemet med korsbandet i höger knä så har det inte blivit av. Då fick jag rådet av min läkare att skaffa en Orbitrek elite och träna på. Detta går jättebra trots mitt problem med knäet.

Skulle försöka blogga in på min gamla blogg i bloggspace men det gick inte. Har mailat dem där och frågat varför.
Skall försöka blogga här i stället.

Idag är det grått och trist ute inte känns det som vår ute idag i alla fall.

Ska fylla i alla papper om dotterns dagliga verksamhet så att det blir gjort. Hon slutar ju skolan nu i juni. Så då ska allt vara klart.  Som god man till henne är ju det mitt ansvar.

Gubben min ska ner till Ronneby i kväll och gå på föräldrarmöte på sonens skola. Då ska han passa på och ta med sig pappern och lägga dem i brevlådan till Lss-handläggaren.

I dag är det 48 dagar kvar tills vi åker till Klimpfjäll och det ska bli kul. Jag ska få träffa en av mina bästa vänner Jenny och få tillbringa en vecka uppe i vackra Klimpfjäll.

Sköt om er vänner och ha en fortsatt bra dag.

Kram















Kommentarer
Postat av: Tobias

Det ska bli kul att komma till fjällen igen.

2009-04-01 @ 10:47:47
URL: http://lillhusse.bloggspace.se
Postat av: Marina

Hejsan!

Håller med dig om det. Hoppas att tiden går fort tills dess.

Mamma

2009-04-01 @ 11:00:13
URL: http://fingalsmatte.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0