God morgon vänner!

 

Vaknade tidigt på morgonen och kunde inte  somna om. Dem andra sover och Fingal han ligger under mitt täcke och sover.

Jag har nu börjat känna av resfebern inför resan. Det brukar alltid bli så här några veckor innan vi åker. Jag ligger och tänker på allt som ska med på resan.  Mest rädd för att glömma det är alla mina mediciner och dosetten. Då klarar jag inte mig på resan utan det.

När dem andra har vaknat så ska här så ska det ätas frukost och sedan ska det börjas möbleras om här. Det tar nog ett par timmar att göra allt för dem.

Själv ska jag lägga in några auktioner på tradera för jag har lite kläder som är för stora och jag inte kan ha. Då är det bättre att sälja av det istället för att kasta dem.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en härlig lördag. Jag hoppas att ni får lika fint väder som vi ska få idag.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Gomorron piggelina...Albin ligger också och sover i min säng ännu...vi har ett härligt väder vi också här...kommer att bli varmt idag känns det som...önskar dej en fin lördag och lycka till med möbleringen...kram

2009-04-25 @ 08:42:20
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



Resfeber får jag alltid, spelar igen roll vart resan bär. Vi åker i ungefär samma veva som ni gör. Och jag är sjukt nervös över saker och ting, hur jag ens kunde tacka ja till det.

Hur gick det med möbleringen?

Kram Johanna

2009-04-25 @ 17:51:33
Postat av: leila

God kväll. Kikar in för att se hur du har det. Resfeber har jag med, om två veckor far jag till Grekland, har lite ångest inför flyget, platsen mm mm. Jag har inte flygit sen min panikångest började bråka med mig för några år sen men jag har gett mig katten på att jag ska besegra den. Ha det så jättebra nu . kramis kramis

2009-04-25 @ 19:41:04
URL: http://ladyley.se
Postat av: Marina

Gomorron vännen...smyger förbi och önskar dej en riktigt fin söndag...kommer inte att ha tid för bloggen idag men e tillbaka kanske ikväll beroende på hur trött jag är...hoppas solen lyser hos er idag...kram

2009-04-26 @ 07:53:16
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Angelika

Du goa människa inte ska du oroa dig allt går att fixa överallt i Sverige se istället framemot allt härligt ni ska ha/göra eller bara njuta av att var där ni verkar må som bäst. Jag förstår pirret efter såhär lång väntan.skönt att det börjar närma sig för din dotter kan bara tänka mig hur pirrig hon är

En jätte kram från Angelika o hundarna

2009-04-26 @ 09:36:09
URL: http://fridsborgsjackrussells.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0