God morgon vänner!





I går eftermiddag satt gubben och jag med alla papper som ska fyllas i för att dottern ska flytta hem. Fick alla papper från assistansbolaget som ska ta hand om dotterns assistansbehov.  Vi ska ju skriva upp hur en dag ser ut när hon är hemma och allt behov av hjälp hon har. Det är ju viktigt att alla papper blir rätt ifyllda så att det blir rätt. Gubben ringde upp och pratade med dem igår och dem var så trevliga och hjälpsamma.  Det blir nog ca 10 sidor som vi själva har skrivit som ska skickas med utöver alla deras papper.

Jag är så glad över att dottern ska flytta hem. Så just nu har jag lite svårt att sova för jag är så glad. Var inne på Karlskronahems hemsida och kollade lägenheter men ännu så länge finns det ingen ledig fyra där vi bor. Det kommer att bli trångt när dottern flyttar hem men det gör ingenting. Min mormor sa alltid  ″finns det hjärterum så finns det också stjärterum″. Det gör ingenting om vi får vänta på en större lägenhet huvudsaken vi är tillsammans igen.

I eftermiddag ska gubben åka upp till Torsås och skriva på sina papper för att få ut sin AGB försäkring. Fingal ska få följa med och åka bil och det är han överlycklig över. Själv ska jag stanna hemma och vila en stund.

Idag om fyra veckor så är vi på väg.  Vi är nog i Norrköping och äter frukost nu på vår resa till Klimpfjäll.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner och sköt om er. Ha en fortsatt bra dag.

Kram



Kommentarer
Postat av: Marina

Gomorron vännen....Vår Albin älskar också att åka bil...tur det...eftersom han aldrig har behövt vara ensam hemma så e det lätt att ta honom med. Önskar dej en riktigt fin tisdag...må så gott hela familjen...kram

2009-04-21 @ 10:04:52
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: leila

Du låter så glad :) och då blir jag glad :) Jätteskönt att allt blir bra. Ha det så gott nu /kramis

2009-04-21 @ 19:08:51
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0