God morgon vänner!




I går eftermiddag satt gubben och jag med alla papper och planer på dotterns flytt hem till mamma och pappa igen. Det är mycket arbete med det men vi gör det så gärna. Skönt att snart inte behöva oroas för gubbens arbetslöshet längre. Men det viktigaste av allt är att dottern får komma hem och jag slipper sakna henne varje dag. När vi också bodde i Ronneby så hade vi så nära till henne så hon var hemma hos oss oftare och vi hos henne.


Gubben har varit i kontakt med facket och ska upp dit imorgon. Han ska skriva på ett papper för att få  ut sin AGB försäkring och sedan är det lite mer papper som ska fyllas i. Så det blir en liten utflykt i morgon och Fingal ska få åka bil.

Men man funderar på alla som blir arbetslösa nu var ska de hitta nya jobb ? Det är nog många som inte får en rolig sommar i år.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner och sköt om er. Jag önskar er en fortsatt bra dag.

Kram














Kommentarer
Postat av: Tobias

Vi får väl hoppas att det går bra för pappa imorgon!

2009-04-20 @ 12:15:51
URL: http://lillhusse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



Hoppas att det går vägen för din gubbe, att allt löser sig till det bästa.

Ha en bra dag!

Kram Johanna

2009-04-20 @ 16:01:13
Postat av: Marina

Det är så jättekul det här med dottern....hon ser så himla rar ut på bilden där hon sitter med Fingal...jag känner en riktig äkta glädje för din skull...eller för hela familjens skull...ha en fortsatt fin kväll...kram

2009-04-20 @ 17:32:50
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: sussi

Måste kännas underbart att det har ordnats så här bra=)Önskar dig en fin kväll kramar sussi

2009-04-20 @ 19:19:18
URL: http://superwoman.bloggspace.se/
Postat av: Therese

Hej!! Har varit dålig med datan igen och hade även tappat bort din sida men nu ska jag spara den ordentligt!! Va roligt att dottern kommer hem igen, då mår mamma bra när alla är samlade ;) Lycka till till gubben oxå! Kram

2009-04-20 @ 20:33:07
URL: http://kvarnryd.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0