God morgon vänner!




Har sovit gott i natt. Solen skiner ute så det blir nog en underbar vårdag idag.

Kunde inte somna förrän maken och sonen hade kommit hem i går kväll. Jag är alltid så orolig när dem är ute på vägarna. Blev det efter att maken hade krockat med en älg på väg till jobbet en morgon.

Sonen fick sin nya mobiltelefon igår så han var överlycklig.

På sonens skola berättade dem att dem skulle ha ett möte i början av hösten. För dem som slutar skolan juni 2010. Dem ska ju planera för vad dem ska ta vägen sedan. När det gäller sonen så är han ju på ett hunddagis och  praktiserar och ska snart dit igen. Både personalen och vovvarna gillar honom. Han älskar ju vovvar som sin mamma och pappa.

Nu ska jag börja göra mig iordning för vi ska snart åka iväg. Medan gubben är på Aventus ska jag in och handla lite på Lidl.  Efter det så åker iväg till COOP för att handla resten.

Har varit inne och läst hos mina favoriter nu. Sköt om er och ha en fortsatt bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

Gomorron...vad härligt att du inte försvann på riktigt...jag har försökt lägga in dej i mina favoritlänkar men kommer inte ens in på sidan...det bara krånglar på bloggspace....ha en jättefin dag...sköt om dej vännen...kram

2009-04-02 @ 08:29:55
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: sussi

kikar in med en kram mår mycket dåligt orkar inte skriva så mycket just nu kram

2009-04-02 @ 11:57:42
URL: http://superwoman.bloggspace.se/
Postat av: Tobias

Jag hoppas att du får en bra dag. Jag blev jätteglad för telefonen och den fungerar super bra.

2009-04-02 @ 12:09:37
URL: http://lillhusse.blogg.se/
Postat av: Monica

Hej!

Du är saknad! Det är många som har undrat var du har tagit vägen! Blev ju till och med lite orolig en stund! Men när jag hade klickat runt lite bland andra på bloggspace så hittade jag till slut igen dig! Hurra! Du får också ha en fortsatt bra dag!



Kramar!

2009-04-02 @ 16:12:24
URL: http://locknetoka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0