God kväll vänner!





Har fått dotterns papper klara nu så att maken kan lämna in dem i kväll. Nu i eftermiddag har vi en riktigt härlig vårdag och det är varmt ute. Jag blir så glad av att se solen.

När sonen och maken åkt till Ronneby ska jag köra ett pass på träningsmaskinen. När det är klart ska jag lägga mig och läsa en bra bok och äta lite frukt.  När Fingal är hemma så vill han alltid ha av min frukt och det slutar med att jag får hälften av frukten och Fingal resten.

I morgon blir en jobbig dag. Gubben ska in till Aventus på morgonen och prata med dem och som vanligt lär dem väl inte hittat något jobb till honom.  Han plågas av arbetslösheten och att gå hemma och vara sysslolös. Jag hoppas att han har tur att hitta ett jobb snart.

När det är klart ska vi åka och handla för veckan och jag hoppas att det går fort. Så jag kommer ut så fort som möjligt. Nästa vecka blir det väl mer folk i affärerna när det närmar sig påsk.

Dottern kommer hem två helger i rad och det ska bli kul att få skämma bort dottern lite. På lördag ska familjen bowla i två timmar. Det ser alla ifram emot dem tycker att det är kul. Själv ska jag nog stanna och vila mig lite under tiden.

Sköt om er vänner och ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!

Jadå eftermiddagen har varit bra, har haft en vän på besök och vi har fått iväg anmälan till vårruset:)

Hoppas din dag har varit bra. Underbart att solen har tittat fram också:)

Kram Johanna

2009-04-01 @ 17:23:28
URL: http://jmf82.bloggspace.se
Postat av: Marina

Åh vad glad jag blev att jag fick en kommentar...usch jag blev så orolig när jag inte hittade dej...men nu e ordningen återställd...ska genast lägga in dej som favorit...må så gott vännen...kram

2009-04-01 @ 19:20:45
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0