God kväll vänner!




Idag har det varit en lugn dag och det känns skönt. Känner mig lite trött efter den senaste veckans tumult. Efter beslutet  om att dottern skulle flytta hem igen har både gubben och jag jobbat på med det. Ibland känns det som om vi har sprungit runt i ekorrhjul utan vila.

I morgon ska gubben iväg till jobbcoachen som skulle hjälpa honom till ett nytt arbete. Men vi har inte avslöjat våra planer för så många än. Då ska jag passa på och gå in och handla lite på Lidl under tiden. Dem har lite billiga saker som jag ska ha. Storhandlingen på coop tar vi på fredag istället.

Efter jag hade kört mitt pass på orbitreken så började jag tvätta. Så idag har jag tvättat upp allt hemma. Så nu är tvättkorgarna tumma men de fylls snart på igen. Tänk om plånboken kunde fyllas på med pengar lika fort som tvättkorgarna fylls på med tvätt. Då hade jag varit en rik kvinna idag.

Ännu så länge har vi inte hört något om ifall Ronnebyhus godtar att dottern flyttar ut om två månader och att de stryker en uppsägningsmånad. Områdeschefen skulle ju prata med dem. Men vi får se hur det går.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner och sköt om er. ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej du...jo jag håller med om att det skulle vara skoj om börsen också fylldes i samma takt som tvättkorgen...här skulle du ha en till rik person då...hoppas att allt går i lås nu med era planer...unnar er verkligen detta...ha en fortsatt jättefin kväll..må så gott...kram

2009-04-22 @ 18:26:15
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Angelika

2009-04-22 @ 19:37:32
URL: http://h
Postat av: Bokmalen

Hej vännen! VAd fin din blogg är nu för tiden:-) Har inte varit och hälsat på dig på ett tag men nu har jag läst i kapp mig.



Tack för det förtroende du visade mig, jag har inte publicerat din kommentar för jag kände att den var bara för mig. Tack igen. Åh, vad glad jag är att så många saker faller på plats hos er. Dottern kommer hem igen, härligt och får den bäste personlige assistenten hon kan få. Nu går ni mot ljusare tider på alla sätt och vis. Och snart ger ni er i väg till ert paradis. Ha en underbar kväll och krama om gubben från mig.

2009-04-22 @ 19:41:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2091
Postat av: Angelika

Tack för alla goa kommentarer tyvärr har det krånglat hela kvällen att lämna kommentar på din sida Ja inte bara din så det är nog hos mig problemet ligger. Visst blir den goingen raggig de flesta av mina är det.

stor kram Angelika

2009-04-22 @ 21:21:17
URL: http://fridsborgskennel.bloggspace.se/
Postat av: Marina

Gomorron vännen....kikar in med en kram och önskar dej en jättefin torsdag...må så gott...

2009-04-23 @ 08:59:35
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: sussi

Godmorgon min vän..Kikar in och önskar dig en fin dag..Här skiner solen och det är så härligt..Ska ta det lugnt nu inför mötet på måndag..Är så orolig och nervös att allt ska bara gå fel..Kram

2009-04-23 @ 10:55:51
URL: http://superwoman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0