God kväll vänner!







Har haft en bra dag och ute är det vår.

Sonen har plockat undan sina tjocka tröjor nu och tagit fram sina t-shirt istället. När han kom hem ifrån skolan. Han är duktig som kan göra detta själv så mamma slipper göra det.

Bakade ut mina kakor och där var ingen kaktjuv framme denna gången. Men däremot fick han smaka en kaka. När jag gräddade dem så satt han jämte spisen med nosen i vädret och luktade.

Fick upp gubben att köra ett pass på träningsmaskinen innan jag gjorde mitt pass. Det är bra att röra på sig även för honom. Han måste försöka bli av med lite av sin airbag på magen.  Han måste tänka på sin hälsa också och inte bara min hälsa.

I morgon  ska jag griljera en liten påskskinka så vi har lite gott att äta under påsken och dottern är hemma. Annars så blir det inte så mycket onyttig mat.

På påskafton har inte biblioteket öppet så jag får vänta och byta ut mina böcker till nästa vecka. Vi har så mycket att göra på torsdag att jag vill inte lägga till mer saker på den dagen.

Jag lyckades lägga in en nedräkningsklocka på min blogg idag och göra det själv. Jag är så glad för det men det är ingen snygg nedräkningsklocka. Men jag hittar ingen finare.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad härligt det måste kännas för er att ha denna resa till Klimpfjäll att se fram emot....jaså Fingal höll sej i närheten av spisen när det vankades kakor...den lille gottegrisen...önskar dej och maken en riktigt fin kväll...må så gott..kram

2009-04-07 @ 18:05:18
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



Hoppas att du får en lika bra kväll=)

Roligt att du fick till en sån där nerräckningsklocka.

Kram Johanna

2009-04-07 @ 19:57:56
Postat av: Monica

Det är bra att ha något att se fram emot och längta efter. Det blir lite mer värt då kan jag tycka! Tack för all uppmuntran med mitt rökstopp, det är sådant man behöver!

Ha en bra kväll, fast den är ju snart slut förstås!

Hoppas du har haft en bra kväll då!



Kramar.

2009-04-07 @ 21:33:55
URL: http://locknetoka.blogspot.com
Postat av: Tobias

Jadu, Fingal missar inte några kakor! Om det är så att du vill lämna tillbaka dina böcker på påskafton så kan du ju lägga in de i deras bokinkast på biblioteket.



Ha det bra!

2009-04-08 @ 06:53:44
URL: http://lillhusse.blogg.se/
Postat av: sussi

Godmorgon min fina vän..Tassar tyst in med en frukostbricka och önskar dig en fin dag och tassar tyst ut igen kramar sussi

2009-04-08 @ 09:36:49
URL: http://superwoman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0