God kväll vänner!





Idag har vi haft en underbar vårdag och jag har suttit ute på min balkong och njutit.

Gubbens möte på Aventus gav inget jobb som vi trodde. Dem bara sitter och snackar. men jag fick lite handlat under tiden på Lidl. Köpte bland annat en fin skinka som jag ska griljera till påsk.

Det var mycket folk när vi skulle handla på Coop det märks att påsken är på väg. För folk handlar otroligt mycket i sina vagnar.

När vi kom hem så åt vi lunsch sedan började gubben att göra iordning på balkongen. Han  har dammsugit och torkat överlallt så det luktar skurmedel ordentligt. Jag passade på att sitta lite ute på balkongen och njuta. Är det skönt ute på balkongen till helgen så ska vi äta ute.  Det är en av fördelarna med lägenheter här. Balkongen är merän sex meter lång och rätt så bred. Så man får plats med rätt mycket och så är den inglasad.

Fingal älskar att ligga ute på balkongen och helst i solen och sova. Ska göra en sovplats till honom där ute så han får sova mjukt.

Nu ska jag börja med kvällsmaten för sonen kommer hem snart. Men i morgon är det inte jag som ska laga kvällsmat. Det ska bli dinkelmjölspannkakor och äppelmos. Dottern kommer hem och då brukar vi äta det dem vill ha.

Sköt om er alla vänner och ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



Vi har kanonväder här! :) Kom nyss hem från skolan, var inom affären påvägen hem också. Men ska nog göra mig klar för att gå ut en runda snart, man får ju passa på när solen visar sig man vet ju inte hur länge den blir kvar!



Ha en bra dag!

Kram Johanna

2009-04-02 @ 16:40:14
URL: http://jmf82.bloggspace.se
Postat av: Marina

Ha en jättefin kväll....kram

2009-04-02 @ 18:35:26
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0