God förmiddag vänner!




Har sovit gott i natt och jag känner mig pigg och glad i dag.

Hela familjen har suttit och ätit en härlig lördagsfrukost tillsammans. Fingal är överlycklig över att ha hela familjen samlad.

Det verkar som om det blir en jättefin vårdag idag också. Jag skulle ha velat gå på marknad i Lyckeby idag. Jag är en sådan person som tycker om att gå på marknader och titta på allt som finns. Oftast bruar jag köpa några saker också. Men tyvärr blir det ingen marknad idag för resten av familjen ska åka iväg och bowla i eftermiddag. Men det kommer fler marknader.

Till middag ska vi ha helstekt fläskkarre med potatis, sås och grönsaker. Hade funderat på kyckling men vågar inte köpa det nu pga glaset. Har funderat mycket över detta med glaset vem är det som stoppar i detta glas. Vilken person kan känna glädje över att göra detta så att människor är så rädda för att äta. Det förekommer ju fler glas i andra sorters mat också.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner och sköt om er. Ha en fortsatt bra dag.
Kram



 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan vännen!



Jag hoppas att du har rätt ang det du skrev till mig att dagarna går fort.

Hoppas att du får en riktigt bra dag i solen idag. Vi ska snart ut och röra på oss i det härliga vädret.

Ja tyvärr kyckling får man nog vara försiktig med nu, de hade ju hittat glas i ännu mera mat nu:(

Ha en bra dag!

Kram Johanna

2009-04-04 @ 12:05:02
Postat av: leila

Hej. Visst är det otäckt med glas i kyckling. Jag är också sugen på kyckling men törs inte köpa det. Vad är det för sjuka människor som gör så ? Om det nu är en människas verk? Ha en trevlig dag idag. kram

2009-04-04 @ 12:45:59
URL: http://ladyley.se
Postat av: leila

Hej igen. Härligt namn, Fingal Olsson :)

2009-04-04 @ 12:46:51
URL: http://ladyley.se
Postat av: Marina

Hej du....vilken lycka att ha familjen samlad...hoppas ni får en riktigt fin lördag tillsammans...krama Fingal lite extra från mej...må så gott...kram

2009-04-04 @ 15:41:59
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: mommi

Hej marina !!! Å va gla jag blir :) Jag hittade dig hurra. Hoppas du har de fint. stor kram

2009-04-04 @ 19:42:57
URL: http://mommi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0