God förmiddag vänner



Hade en trevlig dag igår. Det tog lite tid att göra fint på mina föräldrars grav. Jag satte dit påskliljor och dem lyser så gult och fint där nu. Jag tog lite kort ifrån saxemara så jag ska sätta in dem på bloggen snart.  Vi har haft jättefint påskväder och vi ska inte klaga.

Har nu fått alla mina gardiner som jag köpt på tradera. Så nu när solen lyser på den inglasade balkongen så kan vi dra för gardinerna så blir det inte så varmt där inne. Blommor på balkongen ska jag inte sätta dit förrän efter vi har varit i Klimpfjäll. Så dem håller sig över sommaren. Det kan vara roligt att plantera blommor och göra fint på balkongen när vi kommer hem.

Idag ska vi åka in till stan och titta. Sonen och dottern vill gå in på Cubus och handla lite. Jag ska gå på torget och titta lite. Vi ska äta ute idag har vi bestämt så idag slipper jag laga middag hemma.  Ikväll ska vi ha ett litet påskbord att äta.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner. Sköt om er och ha en fortsatt bra dag.
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Rudbeckia

Hej vännen! Visst är det tråkigt att behöva vänta ETT HELT ÅR tills vi ses nästa gång!



Fast å andra sidan... En sådan där festnatt orkar jag nog bara med en gång per år! Det tar ett helt år att samla krafter till nästa vända.... Det märks att åren tar ut sin rätt... De senaste 75 åren har jag tydligt känt att åren börjar ta ut sin rätt...



Jag önskar även dig en TREVLIG DAG i solens sken! :)

2009-04-11 @ 09:04:44
URL: http://rudbeckia.bloggspace.se
Postat av: sussi

Godmorgon önskar dig en trevlig påsk kram sussi

2009-04-11 @ 10:56:45
URL: http://superwoman.bloggspace.se/
Postat av: Marina

Hej min vän....hoppas du har det riktigt bra...önskar dej en fortsatt fin påskhelg...må så gott...kram..

Ps! Albin hälsar till Fingal....

2009-04-11 @ 14:25:37
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0