God förmiddag vänner!




Ute är det grått och trist och det regnar. Men det behövs lite regn också.

Har haft lite att göra på förmiddagen. Har griljerat en påskskinka och som vi har provsmakat men jag tror att Fingal fick mest.

När allt var klart i köket så körde jag ett trettio minuters pass på träningsmaskinen. Jag längtar efter det varje dag och det trodde jag inte om mig. När det var klart så tog jag mig ett varmt bad och kopplade av. Tände några doftljus också så det var inte långt ifrån att jag somnat i badet. Men jag har ju min livvakt så det är ingen fara.

Idag ska jag inte göra något speciellt för nu är allt klart för min det. Kanske försöka lägga mig och sova en stund för jag kunde inte somna i går kväll. Bara låg och vred och vände mig och såg klockan ticka på. Jag somnade inte förrän framåt klockan ett inatt. Jag kommer in i sådana perioder ibland och jag vet inte varför.

Nu ska jag in och läsa hos er och sköt om er vänner. ha en fortsatt bra dag.
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej du vännen...önskar dej också en fin onsdag...härligt att höra att du e flitig på träningsmaskinen...vilken tur att du kunde köpa den...må så gott...kram

2009-04-08 @ 10:52:35
URL: http://marina-mittilivet.bloggspace.se
Postat av: Johanna

Hejsan vännen! Har varit full rulle sen 8 nu, handlat, städat köket, bara resten kvar. Känns bra att vara inne med såna sysslor idag, för ute är det rengingt och tråkigt. Roligt att det går så bra med träningsmaskinen, bra inköp, mycket roligt att du kunde köpa en:)

Nu ska jag fortsätta här!

Ha en bra dag.

Många kramar från Johanna =)

2009-04-08 @ 12:24:24
Postat av: leila

Hej. Jag har börjat träna så smått efter en kraftig viktuppgång då jag slutade snusa plus att jag gick upp mycket i vikt då jag blev sjuk för några år sen. Jag känner också att jag börjar längta så smått efter träningen och det är nåt nytt för mig, förr har det bara varit jobbigt :) Så skönt du verkar haft det i badet. Nu har jag lagt till dig i Feedreader så jag ser då du uppdaterar. Ha det gott idag och många kramar

2009-04-08 @ 13:12:11
URL: http://ladyley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0