God eftermiddag vänner!




Tvättstugan  är klar nu och det känns bra. Efter lunchen så körde jag ett 30 minuter pass på träningsmaskinen och det kändes bra. Jag hade tänkt att inte bry mig om det eftersom jag sprungit mycket i tvättstugan. Men när det började gå emot eftermiddagen så kände jag att jag behövde det. Jag trodde aldrig att jag skulle gilla och träna men detta är kul och nyttigt.

Snart kommer sonen hem och vi ska äta lite kvällsmat. Efter det så blir det väl datorn tills det är dags att lägga sig. Jag har snart läst ut alla mina böcker som jag lånade på biblioteket. Det är tur att vi ska ta en tur in till stan på påskafton. Då ska jag passa på och låna nya böcker och så ska vi titta lite i affärer. Både sonen och dottern vill kanske ha lite nytt inför våren.

Vi ska hämta dottern på fredag för vi ska ändå ner till Ronneby. Vi ska göra fint på mina föräldrars grav. Sätta lite blommor och tända lite ljus.

Nu ska jag in och läsa hos er vänner och sköt om er. Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Rudbeckia

Det är väl skönt när tvätten är avklarad!



Jag önskar er en trevlig Ronnebyresa!

2009-04-06 @ 20:57:23
URL: http://rudbeckia.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0